Известие

Collapse
No announcement yet.

Операция,донорство или погребване ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    май отива работата към повдигачи щото като се постопли двигателя и тракането намалява, което сигурно значи и че разпределителния вал е капут.
    точка

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      май отива работата към повдигачи щото като се постопли двигателя и тракането намалява, което сигурно значи и че разпределителния вал е капут.
      Аз пак си държа на водача, ама каквото и да е, пак е на разтуране
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        Абе вие изписахте сума постове, а през това време (само в което е четено и писано) щяхте вече да сте свалили главата и да е ясна работата. Тагава няма да бъде сложно решението, дали да има клане или ремонт. Тая глава, особено на 1.3 мотор се сваля за 2-3 часа най-много, дори от неподготвени хора. Мотора е супер елементарен, не изисква специализирани инструменти, нищо. Все още дори времето навън е хубаво.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Абе вие изписахте сума постове, а през това време (само в което е четено и писано) щяхте вече да сте свалили главата и да е ясна работата. Тагава няма да бъде сложно решението, дали да има клане или ремонт. Тая глава, особено на 1.3 мотор се сваля за 2-3 часа най-много, дори от неподготвени хора. Мотора е супер елементарен, не изисква специализирани инструменти, нищо. Все още дори времето навън е хубаво.
          То ако ми беше по-наблизо до сега и други работи да сме оправили, не само "главите" ама....
          Интересно ми е , какво ще излезе?
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #20
            за сега има нужда от колата, ама скоро ще я разглобим и ще се разбере. има ли разлика в разпределителните валове на 1,3 и 1,6 и изобщо какви са разликите по главите, че намираме само 1,6 на части.
            точка

            Comment


            • #21
              Разпределителните валове за всички 8 клапанови боксери с хидравлични повдигачи са абсолютно идентични, без значение от кубатурата. Единствената разлика е в това, че през разлиичните години борда на разпр. вал отзад е с различен диаметър, но пак са взаимнозаменяеми.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #22
                благодаря!
                а главите на 1,6 и 1,3 еднакви ли са или тия на 1,3 са без камера.
                точка

                Comment


                • #23
                  Всичкото боксер 1.3(33/145), 1.5(33), 1.6(145), 1.7(33) с инжекцион и 8 клапана е с еднакви глави с камера.
                  1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                  и делта

                  Comment


                  • #24
                    А разлика между, ляв и десен разпределителен вал има ли?
                    A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                    Comment


                    • #25
                      Няма разлика. Това е едно от най-хубавите неща на боксерите.
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #26
                        Само сваляш черупката с вала,обръщаш наобратно и готово.Кеф ти лява глава,кеф ти дясна.

                        Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                        Comment

                        Working...
                        X